پشت پرده المپیک لندن

پشت پرده المپیک لندن

پشت پرده المپيك لندن(نشانه هاي فرماسونري)

عامل بزرگترین قتل عام تاریخ اسپانسر المپیک لندن شد

 

 

در شبهای ۲ و ۳ دسامبر ۱۹۸۴ (آذر ۱۳۶۳)، ابر مسموم ناشی از نشت گاز سمی صنعتی خطرناکی، بر فراز شهر بوپال به حرکت درآمد که وخیم‌ترین حادثه صنعتی جهان نام گرفت. نوعی گاز سمی از کارخانه حشره‌کش‌سازی شرکت آمریکایی یونایتد کارباید نشت کرد واین فاجعه چندین هزار کشته و بیش از ۳۰۰ هزار بیمار برجای گذاشت، که بسیاری از آنها کاملاً معلولند و در شرایط دشواری زندگی می‌کنند. 
گاز سمی نخست خانه‌های نزدیک را پوشاند. خیلی‌ها بلافاصله جان باختند، سپس ابری ضخیم همه اطراف را پوشاند. همه اهالی شهر در خیابان‌ها در حال خفگی بودند. نشت گاز از این کارخانه حشره‌کش‌سازی به کشته شدن ده هاهزار نفر از سال ۱۹۸۴ تا کنون منجر شده و هزاران نفر دیگر هنوز در اثر آن با مشکلات جسمانی گریبانگیر هستند.

اما اکنون و در فاصله چند روز تا شروع المپیک لندن، شرکت "داو کمیکالزگ بعنوان اسپانسر بازیهای المپیک لندن شناخته می شود. مردم هند و شهر بوپال، شرکت "داو کمیکالز" را که به تازگی صاحب "یونیون کارباید" نیز شده است، مسئول فاجعه شهر بوپال می داند.



فضاي درونی استادیوم المپیک، اهرامي با رئوس نورانی

ورزشگاه المپیک لندن قرار است میزبان افتتاحیه بازی های المپیک باشد. این ورزشگاه بزرگ و مجلل که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید، دارای یک خاصیت ویژه است و آن هم استفاده از مثلث هایی نورانی برای نورپردازی ورزشگاه. 
به نورافکنهای قسمت راست و چپ عکس زیر توجه کنید، به یاد چیزی نمی افتید؟ این نورافکنها خصوصا در زمان روشن بودن، به وضوح یک مثلث یا سر نورانی را نمایش می دهند که احتمالا نماد چشم جهان بین است. 

به نظر می رسد این نمادها را بتوان در حین برگزاری رقابتها باز هم شاهد بود. چه کسی قرار است مانع این استفاده ابزاری روشن از ورزش شود را باید منتظر ماند و به نظاره نشست. 

 

طرح مدالهاي المپيك لندن ۲۰۱۲


 

بزرگترین مدال بازی‌های تابستانی تا به امروز. "دیوید واتکینز" می‌گوید نمادهای کلیدی پشت و روی مدال، "نایک"، الهه پیروزی و "رود تیمز" را گرد هم آورده‌اند. پشت مدال شامل نشان بازی‌ها است تا شهر جدید را به سان جواهری در حال رشد بنماید. این نشان روی چوب هایی قرار گرفته که به شکل شعاع های نورند و نمادی برای انعکاس و تابیدن انرژی ورزشکاران و همچنین نمادی از اتحاد هستند. رودخانه تیمز مانند یک روبان در میانه جاری است. زمینه کاسه‌مانند با مربعی در میان دایره که مکان را القا می‌کند، یادآور آمفی‌تئاترهای دوران باستان است. رشته و ماده ورزشی در کناره هر مدال مربوطه کنده‌کاری شده‌اند. همه این مدال‌ها در ضرابخانه سلطنتی در لانتریزانت در شمال ولز ضرب شده‌اند.

اما اصل جريان

در يك روي مدال كه درشكل سمت چپ قرار گرفته در پس زمينه كه دقت كنيد يك مثلث نوراني است كه ديگر نيازي به توضيح نيست آرم zion كه معني اسرائيل است كه مشخص است ...

در روي ديگر مدال كه در شكل سمت راست نمايان است همان الهه پيروزي از يك سو شكل بز كه همان نماد اصلي شيطان پرستان است نمايان است و يك سو الهه كه مرد است و از پستانهاي زنانه برخوردار است كه نماد همان دو جنسه بودن و خيلي از نمادهاي ديگر كه شما خود درجريان هستيد  ما بقي با خودتان...

راستي...!

راستي ورزشكاران ما دستشون درد نكنه واقعا تا حالا همشون گل كاشتن حداقل خيلي خيلي بهتر از فوتبال لعنتي هستن اما يه چيزي قهرمانان ما از روي ندونستن نمادهاي شيطان در مدالها را ميبوسن ....

di-8tyz.jpg

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ن : لاله ی بی پلاک
ت : سه شنبه 30 / 6 / 1393


محمد بن حسن عسکری (عج) آخرین امام از امامان دوازده گانه شیعیان است. در ١۵ شعبان سال ٢۵۵ هـ.ق در سامرا به دنیا آمد و تنها فرزند امام حسن عسکری (ع)، یازدهمین امام شعیان ما است. مادر آن حضرت نرجس (نرگس) است که گفته اند از نوادگان قیصر روم بوده است. «مهدی» حُجَت، قائم منتظر، خلف صالح، بقیه الله، صاحب زمان، ولی عصر و امام عصر از لقبهای آن حضرت است.